پدران شهدا اسوه‌های استقامت و فداکاری هستند  
کد خبر: 4110296
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

پدران شهدا اسوه‌های استقامت و فداکاری هستند  

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی ارتحال پدر شهیدان احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان را تسلیت گفت. 

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی ارتحال پدر شهیدان احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم حاج غلامحسین شیرسلیمیان، پدر شهیدان معظم «احمد و علی‌اصغر شیرسلیمیان» پس از سال‌ها صبر و برداری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این عزیز سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم.

به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

خداوند بزرگ این مرد مؤمن را در جوار قرب خود جای دهد و او را با شهدای خود محشور نماید و ایشان را از سربازان فداکار حسین بن علی (ع) قرار دهد، ان شاءالله خداوند ما را قدردان زحمات و صبر این پدر شهید قرار دهد.»

یادآور می‌شود، شهید احمد شیر سلیمیان متولد ۲۶ اسفند ۱۳۴۷ است که در ۱۸ سالگی در لباس خاکی پوشان بسیجی در جریان عملیات کربلای ۴ به تاریخ ۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ با سمت غواص در اروندرود به شهادت رسید. برادرش علی اصغر نیز که متولد ۱۴ اسفند ۱۳۵۰ بود، در حالی که دانش آموز سوم راهنمایی بود از طریق بسیج به جبهه اعزام شد و در جریان عملیات پدافندی ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در ۱۶ سالگی با سمت معاون دسته در منطقه عملیاتی فاو به خیل شهدا پیوست.
 
انتهای پیام
captcha